cohong gym

Monday, May 19, 2008

Dr. Mahathir keluar UMNO?

This is shocking! I never thought he will do this. Anyway, this is his right to do so. He must have his reason behind this. I will always support him.

11 Comments:

  • tun mahathir keluar umno sebab dia bah bosan dgn paklah, tapi paklah buat donno je. Aku pelik la kenapa bila org ataupun rakyat kebanyakannya dah tak suka, tapi org tua tu maseh lagi tak mau turun. Better resign sebelum di terminate. Malu nanti weh..........

    By Blogger tamlikha, At 3:25 PM  

  • Latest: Mokhzani (bekas bendahari Pemuda)keluar UMNO.

    Anyway, mukhriz has gained more & more UMNO member's support.

    By Blogger Abafahim, At 4:15 PM  

  • Tu la pasal. Orang Tua tu tak sedar-sedar lagi ke orang dah tak suka. Bila Dr. M tegur, dia tak mau dengar. Asyik nak dengar cakap menantu yang macam hantu tu je. Tu la pasal dah jadi orang dungu.

    Aku punya sumber kata, dia masih lagi percaya yang rakyat masih lagi menyokong dia. Aku tak tau la apa nak jadi dengan Malaysia. Dulu kita ada PM yang tersangat power dan glamer. Tapi tiba-tiba dapat PM yang lembik macam ni.

    Biar orang lain sedar, yang PL ni terlalu lemah sampaikan ahli seumur hidup pun sanggup keluar parti kerana dah bosan dengan perangai dia.

    Tindakan Datuk Mukriz untuk tidak keluar dari UMNO sangat penting kerana kita tak mau nanti si Menantu menang tanpa bertanding jawatan ketua pemuda.

    By Blogger cohong gym, At 5:55 PM  

  • Satu lagi perkara yang aku tak puas hati bila Tun Musa Hitam cakap "Duri dalam daging dah keluar". Suka hati mak bapak dia je cakap macam tu. Dia tak sedar ke yang dia cakap tu bekas PM. Tun Mahathir adalah PM Malaysia yang terhebat. Segala pencapaian Malaysia adalah atas usaha dan kerja beliau.

    Tun Mahathir sangat banyak berjasa pada negara. Tak pernah ada lagi warganegara Malaysia yang berjasa macam dia. Dalam kabinet pun tak de menteri yang bole mendabik dada dan cakap dia banyak berjasa pada negara.

    Kerana Tun Mahathir, Malaysia dikenali diserata dunia. Partner aku pergi ke Taiwan pun orang kenal dengan Tun Mahathir. Dia orang cakap Malaysia punya PM sangat hebat, bole selamba je kutuk US.

    Kalau tak suka kat Tun Mahathir pun, tak payah la cakap macam tu. Respect la sikit kat dia.

    By Blogger cohong gym, At 6:30 PM  

  • Jom masuk Parti Papan. Presiden dia boleh tahan jugak.... seayu beruang Panda.

    By Blogger zuzrin, At 5:12 PM  

  • Zuz,
    Mana kau menghilang? dah lama tak dengar cerita.

    PAPAN sudah semakin glamer, lebih-lebih lagi lepas gempa kat China. Orang sudah mula mengambil perhatian. Tuan Presiden pun sudah semakin famous. Sejak muka dia keluar dalam berita TV87 China, ketika cuba menyelamatkan Panda yang ketakutan.

    By Blogger cohong gym, At 5:48 PM  

  • En Zuz

    Camna nak register parti Papan?

    By Blogger Abafahim, At 11:44 AM  

  • takde yg surprise2 pun. Aku memang harap pun dia kuar UMNO & BN. dan memang patut pun dia kuar. Ada orang tu tak tahu makna kalah teruk dan menang besar. Kalau dah kalah, kalah lah. Ini ckp rakyat masih sokong dia konon..ceh podaaaah lah!!!

    Dan sekarang, semua pemimpin UMNO dan BN cakap semua mesti bersatu demi kepentingan Melayu, Islam dan Malaysia. Podaaah laaah!!! Isapla kote! Itu semua untuk kepentingan dorang je! Horaaay! Hidup Tun!

    By Anonymous Anonymous, At 10:10 AM  

  • Betul tu. Dia orang nak jaga kepentingan diaorang je. Kalau Pak Lah letak jawatan, abis la diaorang. Tak dapat cari makan lagi. Diaorang tak kisah pun pasal rakyat. Rakyat nak hidup miskin ke nak mampos ke, diaorang tak kisah. Pada diaorang, yang penting kaya, dapat duit juta-juta.

    Tun jugak yang power. Selamba je keluar UMNO. Hidup Tun!

    By Blogger cohong gym, At 7:04 PM  

  • Presiden Parti PAPAN balik ke Miri skrg.Dia kata ada naik bot juga.Doakan dia selamat makan masakan yg sedap di sana tu

    By Blogger Dewangga Sakti, At 6:11 PM  

  • Jangan kena makan dengan ikan jaws sudahlah hahaha

    By Blogger cohong gym, At 9:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home