cohong gym

Thursday, May 08, 2008

Iron Man

Semalam aku pegi tengok cerita Ironman kat The Curve. Aku tengok show pukul 9.30. Cerita memang best. Constume Ironman superb. Kalau bole, aku pun nak satu. Tapi satu je yang kurang kat dalam cerita tu. Orang jahat ialah business partner hero. Tapi di awal cerita sampai la nak dekat hujung, orang jahat adalah satu kumpulan pengganas di Afganistan yang di panggil The Ten Rings yang diangotai oleh pelbagai bangsa yang beragama Islam yang bercakap dalam pelbagai bahasa tapi yang boleh didengar dengan jelas ialah perkataan "Ya Allah, Ya Allah" macam orang Arab selalu cakap dalam percakapan harian mereka.
Just like other typical Hollywood movies, they potrait Islam as the terrorist. This is one way of their propaganda against the Muslim.
Pedih gak hati aku tengok. Tapi aku teruskan jugak tengok pasal aku nak tengok the Ironman dan lagi satu, aku dah bayar duit tiket. Rugi kalau tak tengok.
Apa yang perlu dibuat oleh umat Islam untuk mengeluarkan diri mereka dari dicop sebagai pengganas?

22 Comments:

  • Ko pegi dengan sape?

    By Blogger Abafahim, At 12:37 PM  

  • heheheh tak boleh cakap, Rahsia.

    By Blogger cohong gym, At 12:49 PM  

  • Best benor ke constume Ironman tu Cohong? Tak susah ke kalau nk kencing? Hehehehe...

    -Mazda6-

    By Anonymous Anonymous, At 4:19 AM  

  • Itu satu masalah yang belom dapat di selesaikan lagi. Buat masa sekarang ni, kena tebuk satu lubang kat bawah untuk memudahkan proses perkumbuhan hhahaha

    By Blogger cohong gym, At 10:18 AM  

  • re:bagaimana nak kuarkan umat Islam dari persepsi "islam=pengganas"?
    jawapan=bermula dari dalam diri kita jugak...cermin diri, tgk dari ujung rambut smpaila ke ujung kaki...pastu soal diri sendiri, "ganaskah aku nih?"

    By Anonymous Anonymous, At 2:03 PM  

  • Yes, itulah jawapan yang tepat. Jawapan yang bernilai RM1,000,000.00.

    By Blogger cohong gym, At 9:27 AM  

  • Tapi ada juga orang muka ganas yang berjiwa manja, dan muka manja tapi ganas.

    Contohnya kawan aku Yun. Muka saje ganas, dengan kucing pun takut. Kalau aku bagi panda mesti pengsan.

    By Blogger Syamsulfaiz, At 5:03 PM  

  • Yon adalah kes yang menarik untuk dibuat experiment. aku cadangkan kita kidnap dia dan hantar ke Area 51, kerana aku suspect dia adalah alien yang menyamar menjadi orang India.
    Kalau kau ingat lagi cerita Stargate, Firaun adalah alien yang mendewakan kucing.
    So, aku rasa Yon adalah alien yang tak geng dengan firaun pasal dia takut kucing.
    Mungkin Panda akan menjadi satu fenomena bagi Yon. Mungkin akan tertulis dalam sejarah alien, Panda adalah binatang yang menjadi musuh kepada Yon dan kaum aliennya.

    By Blogger cohong gym, At 9:41 AM  

  • Woi,janganlah kutuk Yon.Nanti Azhar akan Kocik aka Gojiera marah.Itu teman semikrofon tu.
    Kocik lagi ganas daripada Yon!Nampaknya kecik tapi sasa dan bertenaga.
    Dulu arwah Endon (isteri Pak Lah) datang ke Tower Records masa kami jadi part timer dkt situ.Tahun 99.
    Dia selamba saja bagitahu dkt arwah masa ikut laluan salah,"Sini tak boleh keluar,kena keluar ikut sana!"
    Bila ditanya,dia tak tahu pun itu Endon.Tapi cara dia kata memang tegas gila.
    Semua org dia beritahu macam tu.Tak kira kecil atau besar. Bapok lebih2 lagi akan ditengkingnya dan pernah dilemparkan beg.
    Tapi aku dengar gay ada minat dia.ha ha
    Cohong,aku support kau paki kostum tu pergi court!ha ha

    By Blogger Dewangga Sakti, At 12:50 PM  

  • Peh ganasnya Si Kocik. Kalau la masa tu Pak Lah dah jadi PM, kena masuk ISA.
    Kocik memang menjadi pujaan gay. Kan dulu dia tingal satu bilik ngan Kib, Noris, Yon & Along. Yon, aku confirm straight. Along, dah bertaubat tak mau jadi gay lagi. Tapi yang dua lagi hehehehehe.
    Costume Ironman memang canggih. Tapi kalau nak pakai pegi court ada masalah la. Takut nanti tertekan button salah, terus je tertembak hakim ngan peluru berpandu. Contempt of Court tuh.

    By Blogger cohong gym, At 3:31 PM  

  • Woii PEMBETULAN tu..aku tak pernah jadi gay dan sebab tu tidak perlu bertaubat dari menjadi gay. Ini sudah Contempt of Blog !
    Aku cuma pernah hang out kat tempat gay pasal aku ikut Kib naik keta dia pegi makan malam sekitar KL. Hampehh

    By Blogger Syamsulfaiz, At 4:57 PM  

  • Eleh Along..Jangan la malu nak mengaku hehehehe. Kau pun sudah admit yang kau ikut Kib lepak kat tempat gay. So, secara tidak lansung, kau telah bersetongkol dengan gay-gay yang lain dan seterusnya menjoinkan diri menjadi ahlil kelab.

    By Blogger cohong gym, At 5:25 PM  

  • Senang je...beli cop baru yg takde lambang pengganas!

    By Anonymous Anonymous, At 11:18 AM  

  • beli cop baru? bole buat kat mana-mana kedai ke? Kat sabah bole buat cop tu ke?

    Tapi aku rasa, kat Sabah pun tak bole buat cop tu pasal ramai pengganas Filipino kat sana.

    By Blogger cohong gym, At 12:50 PM  

  • Konek, Yoy, Aston, Miya, Coolooc & Vesewe are motherfuckers. You bloody racist should not be allowed to be Malaysian.

    One more thing. Please read my posting carefully before you post your comments, you idiots.

    By Blogger cohong gym, At 1:42 PM  

  • betul tu cohong, mana punya moron la dok sebuk hantam orang melayu ni, aku cukup panas kalau kaum aku kena kutuk cam ni, siap hina nabi Muhammad SAW yg dituduh twist bible, if you guys thought that malays are barbaric, so get out of this cyber confrontation and meet me alive, we'll see who got balls and who got only one testicle or maybe even testicle-less---shit

    By Anonymous Anonymous, At 3:16 PM  

  • Yeah. Hidup Incik Rojet! Kalau diaorang ada balls, kita kasi tendang sampai hilang.

    By Blogger cohong gym, At 5:13 PM  

  • ya, betul tu encik cohong, kita kasik tendang telo diorang sampai masuk dlm perut, seperkara lagi, terharu gak aku sbb ko maseh lagi ingat nama ROJET tu, gila classic nama aku kat sekolah tu, hanya ko & yun the muniandy je yg panggil aku ngan nama tuh

    By Blogger tamlikha, At 5:22 PM  

  • hahahaha terkenang di masa dulu....

    By Blogger cohong gym, At 9:31 AM  

  • bermula dari isu 'pengganas'. kmdian ia melarat ke isu 'perkauman'...ganjil!
    bung cohong,sabar2...

    By Anonymous Anonymous, At 12:08 PM  

  • Segala komen yang macam lakhanat telah aku deletekan selamanya.

    Betul kata En. Rojet, lagi lama aku biarkan, lagi mendidih darah ni.

    Untuk sejukkan balik darah aku, maka aku deletekan semua komen-komen tuh.

    By Blogger cohong gym, At 9:30 AM  

  • terbaik...hahaha

    By Anonymous Anonymous, At 4:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home