cohong gym

Wednesday, July 22, 2009

More pictures

Depan : 1. Abg Madi 2. Mehtab 3. Shiela 4. Abg Man Perlis 5. Abg Dollah 6. Yaseer
Nun jauh kat belakang : 1. Cik Jantan 2. Mat 3. Abg Tazli 4. Abg Mie
Tak nampak dalam gambar : Aku hehehehe
Mehtab tengah berangan nak beli moto sebiji lagi

Aku tengah belajar teknik terbang bersama moto dari Mehtab

Best giler tengok moto

Aku ngan Mehtab menikmati pemandangan yang indah


Cuci mata

Kat depan club house

depan club house masa baru sampai

aku bergambar dengan moto aku hehehehe

kat dalam dewan masa dinner. kitaorang datang pakai selipar, t-shirt & seluar pendek. tak disiplin lansung hahahaha

pagi ahad, sebelum pegi breakfast. tengah warm up moto

kat depan rumah tempat kitaorang tinggal. siap ada swimming pool lagi. lepas breakfast, kitaorang sempat lagi mandi sebelum bersiap untuk balik

Abg Tazli bawak helmet pasal dia plan nak pegi round. tapi bila tau yang apa pun tak de kat luar tu, terus dia cancel plan. masalahnya helmet tak bole simpan dalam rumah pasal kunci tertinggal kat dalam hahahaha

kat Burger King, restoren jejantas Sungai Buloh. last stop aku ngan diaorang. diaorang tak berenti gelak pasal cerita malam semalam. ada kejadian ngeri berlaku kepada Mehtab & Cik Jantan. lepas makan aku patah balik ke KL dan diaorang semua teruskan perjalanan ke Penang
p/s click on the picture for the larger view

9 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home