cohong gym

Wednesday, May 27, 2009

Idea oh idea

Sekarang ni aku kekeringan idea nak menulis. Tak de perkara yang menarik yang berlaku buat setakat ni. Semua yang aku buat dan yang terjadi di sekeliling aku adalah perkara yang sama dan macam biasa, tak de yang luar biasa.

Aku mengharapkan sesuatu yang luar biasa berlaku seperti ternampak UFO atau terjumpa harta karun yang bernilai berbillion-billion dollar. Tapi benda-benda yang aku harapkan pasti tidak akan menjadi kenyataan. Kalau terjumpa pun, mesti dalam mimpi sahaja.

Murni terkena demam campak sekali lagi. Doktor beri MC sampai hari Khamis. Kali ni demamnya tidak seteruk dulu. Doktor kata demam campak ada berbagai jenis. So, tidak semestinya sekali kena demam, tidak akan kena demam lagi di masa akan datang.

Hari Jumaat ni aku balik kampung. Hari Sabtu pulak aku sekeluarga nak pegi ke Masai kat Johor pasal cousin aku kawin. Mehtab pun ke Johor jugak hari Jumaat. Dia dan beberapa kawan dari Penang nak ke Singapore. Diaorang nak beli barang moto pasal ada satu member ni baru beli R1 2009, since moto baru, barang-barang lain pun mesti baru katanya.

Aku tak dapat nak ikut diaorang ke Singapore pasal aku nak ke Masai. Lagipun aku tak de sen nak beli barang. Memang banyak barang yang aku plan nak beli, tapi buat sementara waktu ni, semuanya kena put on hold. Kalau bole beli pakai air liur or bulu hidung, lama dah aku shopping sakan kat Singapore.

EPL dah habis season, Liverpool settled for 2nd place behind MU. Walaupun no. 2, tapi performance yang baik sepanjang season membuatkan aku rasa next season, Liverpool ada harapan jadi EPL champ. The Kop legend, Sami Hyppia akan tinggalkan Liverpool end of the season untuk menyambung kariernya di Bayern Laverkursen selepas 10 tahun berkhidmat di Merseyside.

Hujung minggu ni ada Motogp. Race di Mugello yang merupakan trek favourite Rossi. Itu hari di Le Mans, nasib Rossi kurang baik apabila terjatuh selepas menukar tayar. Harap-harap minggu ni dia akan menang lagi.

Tak sabar rasanya nak balik kampung hari Jumaat ni.

4 Comments:

  • hang buat la parti buih! buat private invitation, alaaa kawan2 kat sini ramai nak join tu, cuma malu nak cakap ha ha ha ha. guys only! silap2 yang dari dubai pun terbang balik kah kah kah kah...

    selama ni pun hang main buih ngan CBR ja kan ujung2 minggu. ke hang antaq kedai basuh moto?

    By Blogger doremon, At 1:19 PM  

  • uisshhh aku lama dah tak buat kerja-kerja macam tu. dah tak larat nak berparti lagi. sekarang ni setakat lepak kat pub dan layan live band je. nak berparti sakan dah tak larat. kasi can pulak kat orang-orang muda.

    tapi kalau kau dan member lain berminat.....bole diaturkan heheheehe

    Aku tak pernah lagi basuh sendiri moto-moto dan kereta. semua hantar kedai hehehehe

    By Blogger cohong gym, At 1:45 PM  

  • aik?? kata bohjan.... takkan tak larat kot???

    By Blogger HH, At 11:09 PM  

  • Man,
    heheheh umur sudah meningkat. Sekali sekali bole la. tapi kalau selalu sangat, bole muflis wooo

    By Blogger cohong gym, At 11:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home