cohong gym

Friday, May 08, 2009

Black march

Hari ni sesiapa yang menyokong Pakatan Rakyat akan memakai pakaian berwarna hitam untuk menunjukkan tanda sokongan kepada ex Menteri Besar Perak dan DUNnya yang kononnya dirampas kuasanya oleh BN.

Perarakan ini "kononnya" tidak didalangi oleh mana-mana parti politik tetapi adalah perarakan rakyat yang inginkan keadilan. keadilan my ass!!

Kalau Anwar kecoh kononnya ada 30 orang MP BN yang akan melompat parti dan kerajaan BN akan tumbang pada 16/9/08, sekiranya berlaku maka ianya dipanggil proses demokrasi. Tetapi bila perkara tersebut kena pada batang hidung dia, maka ia dipanggil unconstitutional dan tidak mengambil kira sentimen rakyat yang mengundi.

Butoh la korang semua. Apa yang korang buat semuanya "ok", tapi kalau kerajaan yang buat semuanya tak ok. Kepala bapak kau yang ajar macam tu ke?

Kalau tak puas hati, tunggu la masa PRU-13 kan ke senang. Jangan menyusahkan orang. Cuba bayangkan traffic jam masa perarakan tersebut. Masa Yellow March kat KL last year, teruk giler jam sampai lansung tak bole nak bergerak. Sama la masa Hindraf dulu. Habis satu KL jam. Pikir la pasal orang lain. Kau ingat bapak kau ke yang bayar duit minyak aku. Masa aku yang abis kat dalam jam tu sapa yang nak tanggung? nak suruh nenek kau tanggung ke?

9 Comments:

  • hahaha blog ni dah sah ditulis oleh seorang rakyat yg bengang gila dgn Anwar!!! hahaha suka gila aku dgr ko mencarut cohong!!! Hahah siap aku bole gelak kat opis baca blog ni! Ko maki je la sepuas2 nya dan tak yah risau pasal kena tahan under ISA sebab Anwar takde kuasa dlm government kita hahahaha! HIDUP COHONG!!!

    By Anonymous Anonymous, At 3:14 PM  

  • hahahahahha ya betul itu. Aku heran betul la dengan penyokong fanatik Anwar ni. Tak sedar ke yang mamat tu macam sampah. Sebelum dia keluar dari penjara, elok je Malaysia ni. Aman dan damai. Lepas dia keluar, macam-macam hal jadi.

    Si Anwar ni sebenarnya pengkhianat. Kalau nak jadi PM, buat la secara baik. Kita negara demokrasi. Bila time PRU, suruh la semua rakyat sokong dia jadi PM. Tak payah nak buat demonstrasi atau perarakan. Menyusahkan orang lain je. Haprak betul!!

    By Blogger cohong gym, At 5:18 PM  

  • hidup cohong ha ha ha ha gamaknya masa jam hindraf ari tu kau siap mencarut bahasa keling pa ha ha ha

    By Blogger doremon, At 5:21 PM  

  • Atau, orang ingat masa hindraf dulu Cohong pun ikut berarak kot! Maklumlah, serupa.

    Wei, aku rasa takyah lah nak buat perarakan. Buat kempen pakai baju warna hitam hari ni sudahlah. Kalau dak, kempen tutup lampu malam ni ramai ramai. Atleast ada paedah.

    Dak pun, kempen semua pakai beskal pi ofis nak tunjuk ketidakpuasan hati. Baghu best.

    Nak lagi best, buat pesta buih kat padang merdeka. Lagi gempak. Cohong sure suka

    By Blogger HH, At 8:04 PM  

  • Mon,
    hahahahaha macam macam bahasa keluar. Sampai aku sendiri pun tak paham.

    Man,
    Ish aku tak ikut diaorang. Bahasa lain. Tapi aku nampak Along kat sana.

    idea kau tu bagus. macam tu lagi baik, tak menyusahkan orang lain.

    By Blogger cohong gym, At 11:07 AM  

  • Jadi ke Black March tu? Kalau kerap sgt nak berarak, rakyat pun penat juga. Cuaca pun panas sekarang. Cuba la gantikan dengan debat kat TV atau stadium. Boleh juga layan sambil minum teh ais...

    Kalau buat perarakan drag queen mesti Cohong tak bangkang.. wahahaha.

    By Blogger Syamsulfaiz, At 8:57 PM  

  • Aku pun tak pasti jadi atau tidak. Rakyat memang dah bosan, tapi masalahnya penyokong pembangkang tak pernah bosan. malahan makin menjadi-jadi.

    kalau ada drag queen, bole cuci mata hahahahaha.

    p/s bole aku hantar gambar diaorang kat kau

    By Blogger cohong gym, At 10:03 AM  

  • Bagi memprotes kenaikan harga rokok tiap tahun, gua nak melancarkan perarakan bersama rakyat ke padang merdeka beramai-ramai untuk pesta mandi buih. Sebarang lewat penyertaan tidak akan dilayan.

    By Blogger HH, At 7:19 PM  

  • aku nak ikut! aku nak ikut!

    kita tak payah berarak la. kita pergi sendiri-sendiri je, so tak le menyusahkan orang lain. yang penting dapat mandi buih hahahahaha

    By Blogger cohong gym, At 9:15 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home