cohong gym

Tuesday, May 12, 2009

Menteri Besar

Mahkamah Tinggi dah putuskan yang DS Nizar adalah Menteri Besar Perak yang sah. So sekarang tak de pihak yang boleh nak bising dah. Mahkamah dah bagi keputusan, so semua orang kena ikut.

Kan ke senang macam ni. Tak payah nak susah-susah buat demonstrasi. Tunggu je la keputusan mahkamah.

Kepada PR, aku ada satu soalan. Since korang semua kata mahkamah tak adil, kali ni korang nak kata apa?

10 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home