cohong gym

Tuesday, July 14, 2009

Melaka Bike Week

Aku sudah menambah satu lagi riding gear. AlphineStar GP pro. Mehtab tolong belikan kat Singapore.

Hujung minggu ni ada Melaka Bike Week yang akan diadakan di A'Farmosa Melaka. Geng-geng Gemilang Bikers dari Penang akan turun pada hari Sabtu (aku dengan secara rasminya telah menjadi ahli Gemilang Bikers). Diaorang semua akan berkonvoi bersama-sama dengan Utara Bikers dari Penang terus ke Melaka.

Aku tak pasti lagi sama ada akan mengikuti konvoi atau berkonvoi berdua dengan Mehtab. Mehtab ada hal sikit pada hari Sabtu, so kalau dia sempat menyelesaikan hal tersebut, dia akan ikut konvoi. Tapi kalau tak sempat, dia akan turun dari Penang lambat sikit dan aku akan tunggu dia di KL.

11 Comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Anonymous Anonymous, At 2:06 PM  

  • cohong, kat rumah aku ni pun ada kelab moto...mcm2 moto ada...aku nak try le harley tu...tp kaki tak sampai pulak huh!!

    By Blogger Mama Huptihup, At 11:02 AM  

  • Rumah kau kat Penang kan? kat Penang memang banyak kelab n kedai moto. kau tanya la tokey kedau tu kalu-kalau dia bole bagi kau sebijik hehehehhe. kalau bole, mintak 2 biji, bagi kat aku satu hahahahah.

    Harley tu dah kira rendah la tu. aku ingat la kan, kau kena buat plastic surgery kasi tambah tulang kat kaki hahahaha

    By Blogger cohong gym, At 3:52 PM  

  • amboi seronoknya dia suh aku tmbah tulang kaki...

    aku kat sungai petani la..penang buat aku sesak napas, sungai petani best, aman skit...

    nnt aku mintak moto 10 bijik..aku amik 5, kau amik 5..okeh..small matter ja tu haha

    By Blogger Mama Huptihup, At 8:15 PM  

  • Sungai Petani ngan Penang tak la jauh sangat.

    Kau kenal khaliq Mehtab? dia tinggal kat bertam. kadang-kadang aku pegi rumah dia. lepak-lepak kat sana. kalau setakat sungai petani tu, aku rasa dalam 20 min je perjalanan.

    5 biji? pemurah sungguh kau. semoga bertambah la rezeki kau hehehehe

    By Blogger cohong gym, At 10:34 AM  

  • khalid mehtab?? sape tak kenal dia...jejaka idaman malaya jugak tu haha..kan aku dulu pernah jd awek kwn dia...dari bertam ke sini dalam 10 min je pun...dtg la umah aku..ajk mehtab sekali...

    By Blogger Mama Huptihup, At 10:54 AM  

  • hahahha si Mehtab masih lagi menjadi Jejaka Idaman Malaya. Kalau berjalan ngan dia, semua awek yang ada dok pandang dia je. tapi kengkawan pun dapat tempias jugak hahahahha.

    Insyaallah, kalau aku turun Bertam, aku ajak mamat tu pegi rumah kau. Aku nak pinjam laki kau punya bot. nak buat race heheheh

    By Blogger cohong gym, At 2:23 PM  

  • hahaha jadi kira ko ni pun jln ngan mehtab sebab nak kena tempias dia juga ke??? Hahaha dah sah ko tak hensem cohong!!!! Kalau ko jln ngan aku, jgn kan tempias, air liur pun ko kena hehehe!!!

    By Anonymous Anonymous, At 7:09 PM  

  • Woi! Tapi itu glove mmg cun bro!!!!!

    By Anonymous Anonymous, At 7:10 PM  

  • Welcome back incik hamid. sudah lama tak mendengar cerita. projek sudah siap ke?

    kalau kena air liur, tak nak aku jalan ngan kau hahhahahah.

    glove tu memang super cun

    By Blogger cohong gym, At 10:07 AM  

  • By Blogger yanmaneee, At 12:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home