cohong gym

Monday, June 22, 2009

Japan GT

Semalam aku ke Sepang tengok Japan GT. Awal pagi lagi aku dah gerak ke sana. Sampai-sampai je, ada demo drift. Layan drift sampai habis, baru gerak masuk.

Sebelum Japan GT start, ada beberapa support races yang diadakan. First sekali, Austin Martin race. Kereta James Bond diaorang buat race. Giler betul la diaorang ni.

Lepas tu ada Formula V6. Kereta yang rupa macam F1. Menarik gak race ni, tapi hanya ada 7 biji kereta je yang bertanding.

Selepas Formula V6, diadakan race untuk Asia GT3. Race kali ni lebih menarik pasal kereta yang masuk adalah dari jenis Porch, Ferrari dan Lamborgini.

Last sekali, yang dinantikan, Japan GT start. Memang best giler. Ni first time aku tengok Japan GT. Tahun depan aku mesti datang lagi. Aku nak jadikan Japan GT sebagai acara tahunan selain dari MotoGP.

Bunyi kereta Japan GT memang best. Kuat giler. Yang bunyi macam F1 pun ada. Bunyi sangat-sangat kuat. Itu yang membuatkan aku bertambah teruja.

Aku ada amik video kat sana, akan aku postkan kat sini bila dah siap edit nanti.

Hari ni pulak, Rompakan datang opis. Dah lama aku tak jumpa dia since bulan 12 tahun lepas. Dia ada kursus kat sini. Dah dekat seminggu dia ada sini, tapi baru sekarang mau kasi tau kawan-kawan. Hampeh punya Rompakan Bersenjata. Masa aku taip ni, dia baru je blah. Nak pegi jumpa Pitos kat Uptown. Aku akan ke sana kalau sempat, pasal masih ada kerja lagi nak buat.

3 Comments:

  • Aku harap video tu janganlah gambar race aje. Harapnya adalah gambar gadis2 litar Jepun yg separuh bogel itu.

    Amin..

    By Blogger Syamsulfaiz, At 10:04 PM  

  • Along,
    You know me. Race untuk pandangan mata aku, tapi GT Queen untuk member-member hahahahaha

    By Blogger cohong gym, At 11:18 AM  

  • Sebenarnya kalau ikutkan hati, nak je aku bergambar ngan the Queens and other model kat situ, tapi tak berani. Mem Besar kata "Pegi la bergambar dengan diaorang...kalau berani". Hisssssss aku tak nak mati muda hehehehehe

    By Blogger cohong gym, At 11:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home