cohong gym

Sunday, November 23, 2008

Bikes

This is the Honda CBR 1000rr 2006. And this is the only colour available at NAZA but the last piece was sold few hours before we came


Aku tengah test Kawasaki ZX10r 2006
Last Monday, Mehtab and i went to Naza Bikes showroom in PJ. They are having Naza Carnival for 1 week. Mehtab's friend who a salesman there sms him that they are having a very good discount for superbikes. He said we will not believe the price they offered.

True enough, the prices are very tempting. I am prepared to pay the booking fee. Unfortunately, within 3 days of carnival, all sport bikes are sold except Ducati. Mehtab's friend try to help me by checking their system to find any bike still available. May be it was not the day for me, all sold.

This is the second time. Well, belom rezeki aku lagi nak pakai superbike. Mehtab's friend promise me that if anybody cancel their booking or their loan not approved he will book the bike for me. Today is Sunday and the last day of carnival and i havent received any call from him.

May be I have to wait for another time.

24 Comments:

  • Cayalah cohong. Tapi motorbike apa yg ko aim ni?

    By Blogger Syamsulfaiz, At 4:12 PM  

  • motobike kira sesuai la dengan badan ko tu..

    By Anonymous Anonymous, At 5:41 PM  

  • ala beli je BMX, kira ok juga tu... hoi ini email baru aku :

    hamidi1601@yahoo.com.

    jgn guna yg lama sebab aku tak buka email yg lama dah!

    By Anonymous Anonymous, At 5:13 AM  

  • Cohong,
    Cool.. alang2 ko pegi beli, beli 2 bijik. Aku satu. Nanti aku bayar...

    Hamid,
    apa crita ko ni mid tukar-tukar email ni? Ni misti kantoi skandal gay dengan Cohong through email!

    By Blogger HH, At 9:44 AM  

  • Along,
    Aku usha Honda CBR 1000rr 2006. Ake pesan kat the salesman, kalau tak de CBR, R1 pun ok

    Shah,
    kira ok la

    Bajau,
    BMX tak laju

    Herman,
    Nanti aku belikan untuk kau sekali hehehehe

    By Blogger cohong gym, At 9:52 AM  

  • i minat gak big bike. duit tu adalah sikit2. tapi tak cukup inci lah kaki ni.

    By Anonymous Anonymous, At 11:28 PM  

  • Yo bro,

    Baru sekarang ni aku nampak hang upload gambar dalam blog. Apa kes bro? Ni mesti kes nak bagi tau awek2 kat luar sana yang abang Cohong buleh naik motor kaki tak pendek, perut tak boroi!

    By Blogger HH, At 11:54 AM  

  • lang buana,
    Setakat tak cukup inci tak de hal. Aku pernah tengok pompuan bawak. Ok je. Diaorang tak la tinggi pun. Height motor bole adjust.

    Man,
    Setakat upload gambar, dah lama aku buat. Kalau tak silap aku, 2nd post aku dah upload gambar. Cuma sekarang ni tak de gambar yang menarik

    By Blogger cohong gym, At 12:17 PM  

  • motor tu bole pasang ngv tak?

    By Blogger Abafahim, At 7:27 PM  

  • bole kot? aku pun tak pasti. Tak payah NGV la bang, minyak dah murah dah sekarang. Nanti nak turun lagi ke 1.80.

    p/s
    So far, keputusan terbodoh dan terbangang yang dibuat oleh PM adalah menaikkan harga minyak.

    By Blogger cohong gym, At 10:00 AM  

  • Aku rasa laa.. Pm patut buat camni :-

    Naikkan harga minyak. Lepas tu buat undang-undang keluarkan kad rebate beli minyak untuk harga RM1.80. Nak dapatkan kad tu, kena masuk UMNO dan secure undi untuk PM.

    OK ape... Baru banyak pengikut. Takpe la.. kalau aku nanti jadi PM, aku buat camtu. So... sapa nak "kad" tu buleh apply sekarang sebelum aku jadi PM.

    By Blogger HH, At 10:38 AM  

  • hahahahaha aku nak satu

    By Blogger cohong gym, At 10:55 AM  

  • Sila beratur ambik borang dari Is. Bawak duit cash lebih pasal "duit pengeras" untuk Is agak mahal. hahah

    By Blogger HH, At 12:21 PM  

  • Wah kena bayar pengeras ke? tak pe la, projek punya pasal, aku bayar jugak hahahahah

    By Blogger cohong gym, At 12:29 PM  

  • itu orang takkan call ko Cohong! kan aku dah cakap, ko beli je basikal BMX tu...exercise sikit! Perut ko dah membesar dah! Kang lari pula murni kat aku hehehe

    By Anonymous Anonymous, At 6:57 AM  

  • Kau je la yang beli BMX pasal perut kau lagi besar hahahaha

    By Blogger cohong gym, At 10:25 AM  

  • perut aku besar dan ada 6-pack. Perut ko besar ada tulisan 6-pack!! hahahaha!

    By Anonymous Anonymous, At 11:39 AM  

  • Wei.. jangan gadoh!! Kalau setakat nak beli motor CBR ni.. aku ada banyak. Kalau nak, pi la amik kat umah aku. Menyemak je kat umah aku.

    Wei Cohong, kalau ko tak amik cepat, aku nak hantar ke pulau sipadan semua motor tu buat jadi tukun tiruan.

    By Blogger HH, At 12:12 PM  

  • wokay, kau courier kat aku

    By Blogger cohong gym, At 12:33 PM  

  • jgn kurier ngan dia man. Dia tak buli bawa motor. Ko tengok kaki dia dalam gambar yg bawah sekali tu..nampak sangat kaki dia pendek! Tunggang motor pun nampak semacam je! Cuba tanya along apasal cohong tunggang camtu, mesti dia bole jawap!

    By Anonymous Anonymous, At 4:17 PM  

  • kau tak nampak ke kaki aku jejak ke lantai. Maksudnya aku lebih dari layak bawak motor. Motor aku sekarang lagi tinggi. Tapi selamba je aku cilok hahahahaha

    By Blogger cohong gym, At 5:08 PM  

  • Angkat R1 laa bro...

    By Blogger Iwan, At 2:49 AM  

  • R1 memang menarik. Tapi untuk beginner macam aku, lebih selamat amik CBR dulu. R1 ganas sikit. Silap sikit, terbang aku nanti. CBR lebih friendly berbanding dengan moto lain.

    By Blogger cohong gym, At 11:01 AM  

  • Bro, semalam aku sempat singgah Naza World... Ternampak R6 & CBR1000 keluar parking, peeerrrrggghhh! Power siut!

    By Blogger Iwan, At 8:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home