cohong gym

Monday, September 17, 2007

Badminton

Hari Jumaat lepas, aku balik kampung. Saja je...memang tiap-tiap tahun aku mesti balik pada minggu pertama puasa. Dah menjadi kemestian sejak aku masuk asrama masa form 1.
Hari sabtu, ada game badminton. Budak-budak Taman Maju, Jasin ajak kitaorang lawan. Dia orang nak try pasal masa sukan komuniti bulan lepas, team adik aku (Najmi) lepas sampai ke semi-final. So dia orang nak tau kitaorang power atau tidak, satu kesilapan yang besar.
Game start dalam pukul 12.00 malam. Firtst game, Am dengan Cikong lawan dengan budak Tmn Maju. First set menang, tapi akhirnya kalah jugak pasal gopoh sangat, banyak unforce error. 2nd game, Cumau dengan Bol, menang mudah. 3rd game, aku dengan Najmi, menang mudah. Peluh pun tak sempat nak keluar. Kitaorang sambung terus game ke-4 tanpa rest, dan menang lagi. hahahahaha dua-dua game kitaorang menang straight set dan under 10 je dia orang dapat point. Itupun aku dah lama tak main. Dekat 2 tahun. Tangan aku dah kong, so tak bole nak main macam dulu. Tapi masih bole tahan lagi. Hehehehehehhe
Akhirnya, kitaorang belasah budak Taman Maju 10 - 1. Satu tu kira bagi can je....hahahahahahha.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home