cohong gym

Thursday, November 23, 2006

Apa nak jadi

Apa nak jadi
Apa dah jadi
Sampai sekarang dah macam Yahudi
Ingatla sikit pada Tuhan....
Awak tu bukannya sapa...
Depan Tuhan, awak tu kecik macam kuman je
Kalau dah jadi Pemimpin, dah pegang tanggungjawap paling besar,
jangan la pulak salah guna kuasa...
Dulu bukan main...sekarang pun sama.....
bila cakap je mesti ada pakai ayat Quran...
tapi dalam hati ada SETAN!!!!
Rakyat hidup susah kau tak perasan ke?
Jangan la dok ikut telunjuk si KJ....
Kena ingat sikit...
Seksa kubur itu benar dan sangat dahsyat.....
Itu baru seksa kubur....tak kira neraka lagi..
Orang yang teruk kena seksa nanti adalah
mereka yang telah diberi kuasa untuk memimpin,
tapi salah guna kuasa.............
masak la dalam kubur and neraka nanti.....
Kalau kau betul betul Islamic, mesti tau pasal benda ni semua...
So...ingat ingat la sikit....
Kalau tak takut dengan rakyat...
Takut dengan Tuhan.........

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home