cohong gym

Friday, January 25, 2008

Job

If i need a new job. What it will be? any suggestion?

9 Comments:

  • Business tak ok ke? Pada aku, kalau dah ada peluang kerja sendiri @ ada business sendiri, teruskanla... Kerja dengan orang ni banyak ragam. Tapi kalau nak kerja baru, aku rasa baik kau ambik kerja yang boleh mempopularkan kau macam pelakon ke, penyanyi ke, tak pun masuk politik. Bila dah glamour, senang le dikemudian hari nanti. Manala tau ada "Dato'" ke.. Datin ke.. yang interested kat body kau....

    By Blogger zuzrin, At 11:06 AM  

  • heheheheheh....business macam biasa je tapi tak bole nak hidup senang and kaya. Pelakon/Penyanyi tak bole, suara tak sedap. Baru nak nyanyi hujan dah turun hahahahha. Dato??????? ngeri la pulak hahahahha. Kalau datin macam siti nurhaiza, aku ok je hehe

    By Blogger cohong gym, At 11:31 AM  

  • silap silap....siti nurhaliza

    By Blogger cohong gym, At 11:31 AM  

  • If you are not keen doing legal practice, why dont you venture into commercial business. Ada banyak idea business boleh buat. Contohnya F&B business, IT, events etc. Bantuan modal pun ada jika kau rajin tanya. Aku rasa kau lebih senang nak mulakan business lain pasal sudah lama independent. Business mind set dan survival experience kau sudah matang.
    Banding macam aku yang biasa makan gaji ni, gaji kena tolak 3 hari pun aku dah takut.

    By Blogger Syamsulfaiz, At 12:12 PM  

  • Mr Cohong,
    Jadi instructor gym lah!
    Atau pun jadi PA kpd Mr Syamsul yg sudah banyak business skrg.Cuba pergi ke Selera Makan Benjamin di Klang Gate utk mengetahui usaha Syamsul dengan bidang F & B

    By Blogger Dewangga Sakti, At 12:57 PM  

  • hahahahha...aku tengah pikir apa aku nak buat kalau aku tak nak jadi lawyer. Tak de idea lagi nih. Aku takut tak jadi, mati loooo. F&B menarik jugak tapi perlukan modal yang besar. aku tak nak amik risiko buat pinjaman pasal takut business tak menjadi. Sapa nak tolong bayarkan bulan-bulan. Kau nak tolong bayar? hehehehe

    By Blogger cohong gym, At 12:59 PM  

  • Woooo betul ke? Along dah start buat business? power tu incik. Ini macam kalu, saya kena pegi tengok.

    By Blogger cohong gym, At 1:00 PM  

  • Cuba baca Selera Makan Benjamin di blog kami.Itulah penerokaan baru Mr Syamsul.

    By Blogger Dewangga Sakti, At 10:21 AM  

  • By Blogger yanmaneee, At 5:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home