cohong gym

Tuesday, January 15, 2008

Pak Cik Along Mati Di Tembak?

Telah dilaporkan bahawa seorang ahli politik dari parti MIC telah mati ditembak di ibu pejabat MIC Johor Bahru. Mendiang ditembak dari jarak dekat di bahagian kening dan peluru tersebut telah menembusi kepalanya.
Tetapi apa yang saya marah sangat ni kegagalan pihak media menyiarkan laporan tentang anak saudara Mendiang. Saya telah dapat tahu dari sumber-sumber yang tidak boleh dipercayai bahawa saudara Mohamad Syamsul Faiz bin Zainuddin merupakan anak saudara kepada Mendiang. Beliau yang bertugas di Kuala Lumpur tidak memberikan sebarang komen tentang kematian bapa saudaranya ketika dihubungi. Mungkin kerana kesedihan yang terlampau.
Peguam terkenal dari Sabah, Mr. Hamid "bajau" Ismail telah bersetuju untuk membantu Along dalam menjawap soalan-soalan dari pihak media.
Mr. Zoy "the Philosopher of Death" juga bersimpati dengan nasib saudara Syamsul Faiz dengan mendendangkan sebuah lagi baru ciptaan beliau bertajuk "Jangan menangis anak saudaraku".
Kami sebulat suara mengucapkan takziah kepada saudara Syamsul dengan ucapan "andainya aku pergi dulu sebelummu, jangan lah kau bersedih hati".

14 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home