cohong gym

Thursday, December 06, 2007

Adussssss

Hisssshhh, dalam dua tiga hari ni aku tak de idea. Otak dah kosong (tak bole cakap lebih-lebih, nanti si Bajau amik kesempatan hentam...hahahahhahhaha). Aktiviti harian berjalan macam biasa. Pagi pegi opis, petang balik rumah atau pegi gym. Kalau kat rumah, aku engok tv sampai pukul 12. Kalau pegi gym, aku workout sampai pukul 9 pastu balik rumah dan buat benda yang sama jugak. Bosan nyerrrrrrr.

Tu la sebab aku tak suka duduk kat rumah. Aku lebih suka lepak kat opis atau pegi gym, tapi masalah nya berapa lama aku bole lepak kat opis? boring jugak nanti. Aku lebih suka pegi gym tapi tak bole pegi selalu nanti over training. Hisssssssshhhhh

Nak keluar jalan2 pun aku malas. Tak de benda yang nak tengok kat KL. Pegi kedai buku, orait gak tapi mana bole selalu sangat pegi, naik menyampah pulak salesgirls tengok muka aku nanti. Nak pegi main game, kebanyakkan game semua yang baru, aku pulak suka main game yang lama macam Macros dengan Thunder Dragon. Macros bole jumpa kat Pertama dan Kotaraya, tapi Thunder Dragon dah pupus.

Pehhhhhhhh nasib baik......computer hang la pulak. Cilakak betul la, nasib baik draft automatic saved kalau tak menanah aku...heheheheheheh

Apa aktiviti yang menarik? kalau tanya kat si Bajau, jawapan dia mesti menari tarian Sumazau hahahahahahahhaha

1 Comments:

  • ni sah tengah tension mamat ni! cubalah berkenalan dgn sales girl tu..manala tu dtg bawa balik rumah. Kalau tak dpt pun, at least, dpt improve communication skill.. kalau tak juga, melancap dlm ofis!! hahaha

    By Anonymous Anonymous, At 3:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home