cohong gym

Monday, April 23, 2007

Aduh pening....

Aku balik Melaka hari Jumaat lepas...
adik aku punya lembu hilang...lari entah ke mana?
dah lama dok kat dalam kandang, bila di lepaskan terus tak mau masuk kandang balik...
diaorang dah join geng lain..
Adik aku dah banyak kali halau masuk kandang tapi tak dapat.
Hari Sabtu kitaorang masuk ngan member, dalam 7 orang cari lembu tu...
dari pagi sampai pukul 11 jumpa kat dalam ladang kelapa sawit..
kitaorang kepung, tapi bila nampak je orang, lembu2 terus lari...laju macam kuda.
Kitaorang kejar sampai masuk dalam belukar (belum sampai taraf hutan lagi, walaupun ciri-ciri hutan dah ada).
Kita orang berpecah......cari punya cari...akhirnya kitaorang yang sesat.......
Pusing, pusing sampai tempat yang sama.....Takut jugak...
tapi tak panik.....
Zul jerit nama adik aku...rupanya dia pun tak jauh......
Kitaorang main redah je......akhirnya jumpa adik aku....dia pun sesat gak..
Yang lain entah mana. Akhirnya jumpa jalan masuk....lega.
Lembu dah hilang lansung tak nampak....Kitaorang dah give up....tak larat dah...
Lepas ni repeat........

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home